یک شوخی تکنیکی با فیلمبرداران حرفه ای سینمایی و تلویزیونی

من بارها از زبان کسانی که خودشان را حرفه ای می نامیدند شنیدم و یا در وب سایتشان خواندم که مثلا اینهم اخر تکنیک فیلم و تلویزیون که ما به شما معرفی می کنیم. دوربین هندی کم حرفه ای برای ساخت مستند و کوتاه و بلند وتلویزیونی و سینمایی. فقط به کسی نگید. بین خودمان بماند. لازم نیست برید 100000 دلار برا دوربین بدید.
من هم امروز یکی از این دوربین های تلویزیون- سینمایی را بهتان معرفی می کنم.
OctaCam 5in1. Camera-Clock
دوربین HD 720P?!  اینم آمد به بازار FULL HD این دیگه آخرشه . حذشو ببر.  باهاش فیلم سینمایی بساز.!!!
یک ساعت مچی که HD720P برات فیلم سینمایی می سازه. 
فرمت ذخیره سازی این دوربین به کسی نگید برای اولین بار در جهان دراین سایت AVI هستش که با سنسور فوق جدید CMOS فقط در این وب سایت توسط من معرفی می شه. این دوربین ساعت نمای حرفه ای 4 گیگابایت کارت داره و تا 60 دقیقه فیلم را با کدک فرمت سینمایی تلویزویونی ذخیره می کنه و براحتی با سیستم عامل ویندوز و اپل ست میشه!!!! برا ادیت حرفه ای.
قیمت این دوربین حرفه ای طی تماس مستقیم کارخانه سازنده با من 80 دلاره.
ببخشید.